stranden


dag 2 =) la oss vid poolen ganska tidigt idag!!! men låg där bara ett tag, sedan gick vi ner till stranden och la oss, mycket bättre.. ååh vad jag älskar stranden!!! låg där hela dagen.. brännde mig riktigt odentligen på näsan och lite här och var.. jag blir inte ofta så brun, men får hoppas på att de röda lägger sig och blir lite brunt =) de har vart mellan 26-30 grader idag.. helt okej, haha. efter strandengick vi och gjorde oss i ordning och åkte in till stan.. men de vart inte så mkt roligt där.. bara massa billig edh hardy skit och sånt, så jag köpte ingenting.. lite tråkgit dock.. men jag sparar hellre mina pengar då och köper ngt kul för dom hemma.. men jag funderar på att göra manikyr här nere faktiskt, men de gör jag dagen innan vi åker hem iaf. =) nee, jag är riktigt trött idag så jag ska ta och lägga mig nu.. men ska sätta mig en stund vid msn tänkte jag och få lite konrtakt med vännerna där hemma. =) hörs i mån.. love, h

Kommentarer
Postat av: jenni

hoppas du har det bra!! jävla stekare.

jag är galet förljust i din bikini.. kanske kan du bjussa på den och säga vart du köpt den?

love jen. <3

2009-04-14 @ 02:04:13
URL: http://makingmemories.devote.se
Postat av: hanna

haha du ska bara veta hur bra jag har de =) ååh.. klart!!! bikini är ett akutköp inför resan från inget mindre än hm =) den finns i rosa med. hoppas du får tag på en. kram, h

2009-04-15 @ 17:58:12
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0