stan


dagens outfit...
svarta glansiga (siden) byxor - cheap monday
vit tunika - rabenas saloner
vit blus - nolita
jeans jacka - topshop
skor - primeboats
halsband - noltia

gickupp tidigt i morse och åkte till fritids där jag kanske ska sommarjobba och hälsade på.. alla barnen vaöptr jätte gulliga =) nu har jag precis gjort mig i ordning och ska åka in till stan och träffa alexandra och nathalie!!! ååh har saknat dom två mycket faktiskt så ska bli mysigt att träffa dom =) kanske tar med mig alex hem sedan (a) ska även byta mina converse.. tror jag köpte dom i en storlek försmå.. ska testa en större.. nu ska jag gå til buseen =) hörs sedan.. peace!


Kommentarer
Postat av: Jenni

aaaaaaaah, kvinna!!

du är så jävla vacker, I DIE!

2009-04-08 @ 00:54:48
URL: http://makingmemories.devote.se
Postat av: hanna

ååh jenni, tack söta du!! :$ du oxå fin!!!

2009-04-08 @ 02:02:15
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0