söndags planer

vaknade av mig själv i morse, tidigt dessutom!!! =) inte likt mig. vaknade halv 10, för min del är de tidigt!
söndag idag, värsta dagen på hela veckan.. i vanligafall.. men förhoppningsvis inte idag!! =) de är lov nu och vad hinrar då oss från att röjja lite. planerna va egentligen att mysa med Louise och så ikväll framför tvn med chips och cola som vi gör varje söndag.. men Sofia ringde precis och ville dra med oss på fest.. Louise är och solar och jag får hoppas på att hon är lika taggad som mig på denna idén.. jag har inte gjort ngt denna helgen.. bara tagit de hel lugnt så hade vart kul med litar partey ikväll!!! fast jag är jäkligt trött.. jajaja.. får se hur de blir.. later, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0