school

sitter nu i skolan och som vanligt i skolan på torsdagar har jag ingenting att göra..
men de är faktiskt en tjej i boomerang som har erbjudit sig att vara modell för mig på nån torsdag =)
men denna torsdgen är dom ju i kroatien på VM!
ååh, jag hoppas de går bra för dom!!!

ska bara vara här till 11 tror jag... de blir för långtråkigt att bara sitta här annars. =)
så får bli till att sminka syrran hemma denna veckan med. (a)
jaja nu ska jag gå och fixa mitt hår och sminka mig.
de är de som är så soft när vi har stylist, man kan bara gå rakt upp ur sängen klä på sig och åka till skolan!!!
underbart!
puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Din Lisa

Förlåt att jag inte hört av mig :( jag är sämst !!



Jag kan verkligen varje dag just nu. får inte göra något annat med tanke på knät. MISS UUUUU. miss usssss.

2009-04-02 @ 16:19:00
URL: http://ljannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0