myskväll


kvällens outfit!!!! ja ni alla ser ju att de inte är ngon festlig utgång för mig inte, nej..
har grillat hemma med familjen sen kollat film och myst med min syster och nu bär de av till stranden.. för att mysa med vännerna och inviga början på sommaren kanske man nästan ska säga då. (a) så outfiten blev
dom slitna jeansen som jag hade förut idag, ett vitt odd molly linne & mammas stora gosiga tröja från åre...
nu hoppas jag på att inte frysa i kväll!!!!
frästen så hittade jag ingen snygg vårjacka förut, men jag köpte ett par nya converse!!! =) och en mysig fika på nellos blev de, åt pasta carbonara där.. den är to die for!!! så sjukt god!!! ne nu ska jag ner och snöra på mig skorna och ta fram cykeln medans jag väntar på louise som inte är allt för snabb, hoppas ni har en bra kväll.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0