män som hatar

kom precis hem från stan! gick och åt på restaurang och sen kollade vi på män som hatar kvinnor. riktigt jäkla bra film, typ en deckare... så ni som gillar de, SE DEN!!! den va 2½ timma lång, men de gick ritkigt fort för den va sjukt bra och spännande! nu tror jag att jag ska sova, för jag är sjukt trött..
frästen, träffade på någon i stan som jag verkligen inte vill se eller träffa.. utan ett ord, bara några utbytta blickar insåg jag att jag inte ens saknar dig längre, för idag var de jag som kollade ner på dig.. du har trillat ner på botten och i mina ögon kommer du aldrig orka lyfta dig därifrån!!!!!

dagens mening: man väljer själv vem man är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

smart sagt !!

2009-04-09 @ 01:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0