kalasmat


fullrulle kan man lugnt säga att de har vart här hemma idag iaf, allt från städning till runt yrande hundar, skrikiga barn och gamla släktingar som vill snacka politik och skit. när folk börja röra sig hemåt så kom louise förbioch hämta upp mig och vi drog ner till stranden för lite mys med några goa vänner, va rätt chill ett tag =) men kände att jag inte kunde vara där allt för länge för behövde åka hem för att packa för imån bär de av mot TURKIIIIIE.. men han inte ens börja packa innan kalle och vicorstog utanför och knacka på.. vi käka mat och glass och bär från kalaset. =) riktigt riktigt gott.. tog hejdå av pojkarna.. ser dom inte på lite mer en än veckan nu. så nu gick dom precis och jag är inte sugen på att sätta igång med att packa nu, så de blir att sätta vöckarklockan tidigt imån.. nu ska jag sova =) Godnattpuss, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0