helg

igår va en jävligt jobbig dag och för att ni skulle slippa läsa när jag bara klaga så sket jag i att skriva...
idag är de tusen gånger bättre... vaknade åkte till kållered och gjorde slingor i mitt hår, jag tror jag är rätt snygg nu ;)
de var sofia som gjorde dom på mig på hennes slaong, underskatta henne aldrig.. hon gjordede PRECIS som jag ville ha de!!! Tack =)
efter de åkte jag tillbaka till kungsbacka och fikade med andra sofia.. längesen jag träffa henne nu och hade massor att prata om, saknar henne när de går förlångt!!! följde även med henne och hämtade hennes balklänning, den var jättefint och jag ska sminka henne till balen. =) hon kommer bli dö fin!!!
nu är jag hemma.. jag har ätit kräfter och så med min familj och myst med dom på altanen i solen, shittt va varmt de är idag alltså, underbart!!!
nu väntar jag på att folk ska bli redo för en grill och brännbollskväll... lisa olsson och hennes kille kommer ner till åsa, kul kul saknar lisa som FAN rent ut sagt.. ska bli kul att hon kommer.. även en tjej från mitt nya lag ska dit och aah.. de kommer bli kul!!! ha en underbar fredagskväll alla.. =) love, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0