bestfriend


jag har de jätte gött i turkiet fortfarande.. fast har bränt mig otroligt mycket på benen och armarna framtill, så imån blir de bara att sola ryggen.. har fortfarande inte köpt något.. funderar seriöst på att köpa en vattenpipa.. haha =) de är väl sånt bara killa köper.. men de är faktiskt gött att röka sånt kan jag tycka som inte röker vanliga cigg.. och trevligt!! =) hmm.. får se.. för övrigt saknar jag min bästa kompis otroligt mycket.. hade vart så kul att ha med henne här bland all grattis sprit och festande och någon att ligga och tjöta med på standen.. men nee, hon är hemma i sverige och för hoppningsvis saknar hon mig lite med (a) men på lördag ska vi till sofia och de ska bli riktigt kul.. =) längtar mycket, imån är de den 16 april och då fyller hon 20 år.. herregud.. de är mycket!!! måste ringa och gratta henne, hade velat komma till henne och överraska henne som hon gjorde för mig.. men blir lite svårt efter som att jag är här.. jaja.. saknar victor med.. svårt att somna på kvällen utan honom!!! saknar pappa med.. aja.. värst va jag saknra alla.. nu ska jag passa på att prata lite med alla saknade sedan gå till hotellrummet tror jag, är jätte trött.. =) kisssss and hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0