090425

hej å hå..
var hemma hos en kille i åsa som heter oscar!!! lisa va där och de va kul att äntligen få träffa denna otroligt saknade tjej =) mådde dock inte så bra så de va mindre kul.. så vid 12 tiden drog dom ut på krogen och marcus körde hem mig. han bara komma in så somnade jag. vaknade vid 5 tiden i morse av att jag sov med ella kläder på mig, jeans och allt.. haha så tog av mig och somnade om. vkande vid halv 12 egentligen.. skulle egentligenåkt med louise in till göteborg och kollat på massa grejer och så idag.. men jag mådde ite så bra i morse så käkade furkost på alltanen och så istället i solen. =) gud så gott.. nu ska jag göra mig i ordning och åka hem och fira victor med hans släkt.. haha.. later, h

Kommentarer
Postat av: Anonym

oscar andell? och det var marcus ledin som körde dig?

2009-04-25 @ 22:54:09
Postat av: hanna

ja de stämmer.

2009-04-26 @ 12:17:07
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0