sparka inte på någon som ligger

kan inte riktigt kontrollera mig själv nu, miitt humör är rena berg och dal barnan, häftiga svängar och skarpa kurvor..
från ingenstans börjar tårarna bara rinna, jag biter mig i läppen och försöker vara stark!
men hey, jag har också ett hjärta, känslor.. jag orkar inte hur mycket som helst!
vill inte ta mer skit pågrund av någon annan, vill inte blir lurad igen, vill inte glömmas bort eller tas förgivet!
har kämpat i mot så jävla länge nu, inte lagt mig ner fasten ni slått på mig, inte visat mig svag fastän jag egentligen är det..
försökt stå upp för rättvisan, men ni motarbetar mig
jag lägger mig ner nu, för jag orkar helt enkelt inte mer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det suger när det är och känns så! men bit ihop allt blir bättre tillslut! =)

2010-05-17 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0