lite helg

tjejen i mitten är i danmark och jag vill att hon ska komma hem, för behöver hennes kramar
igår kväll gick jag och ida en promenad till stranden satt där och snackade tills en fladdermus attakerade oss, då var det inte kul längre..
så vi åkte hem till mig, käkade lite godis men kom på att vi var sugna på pizza, så vi åkte upp till pizzaboden och åt en riktigt god vitlökig pizza och satt där ett bra tag. kom hem vid 2 tiden..
idag har jag och ida varit på freeport och kollat in odd molly butiken där, den sög!
sen åkte vi och fikade på karma, clubis ;) haha
efter det solade vi, underbart!
sen har jag tränat ikväll med.. blir aldrig av med min sträckning. it sucks!!!!
i mån färgar jag håret och ska dansa!!! DAAAAANCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0