SM-middag

Efter som att vi tagit sm guld i helgen så blev det idag middag för dom bästa tjejerna i sverige!!!!!
vi träffades på starbowling där vi bowlade & käkade & hade trevligt!
herregud så jävla tragiskt attt jag bara får detta året med convivium!
men kommer föralltid vara så jävla nöjd med detta året
med min guld medalj
& MIN GULD HATT! (sara ;D)
SM GULD, SM GULD, SM GULD, SSSSSSM GUUUULD!!!!!!!!!
guld middagen! :)
guldtränarna
"världens bästa tränare"
jaa, det är de faktiskt!!!!!!!

vill här bara säga att mitt val att åka i convivium var kanske inte det lättaste efter alla mina år i spirit..
men efter mycket om och men blev det så och det är jag så sjukt glad för!!!
Ingenting går att jämföra med team convivium (& TEAM BOOMERANG)
ångrar att jag inte bytte för flera år sedan, nu fick jag bara ett år med dom..
men det är inte slut än!!!!! :D:D Junior VM kvar med dom, lovely

UPPVISNING I SCANDINAVIUM PÅ ONSDAG!!!!

ÅKER ALLA VÅRA 4a PROGRAM DÅ

KOM & KOLLA!!!!!!! :)


Kommentarer
Postat av: sallad

kungen

2010-03-02 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0