vill ha allt jag pekar på

när jag kom till skolan så var min lektion inställd.. kunde legat hemma och chillat ist men neee.. men jag åkte och fikade med louise och hämtade ut mitt körkort som förövrigt blev förjävla fult, ser inte ens ut som jag... ser ut som en liten flicka på det! sweet.
det va några som frågade vart jag köpt lackleggingsen och dom är alltså från Ginatricot! :)
sen fick jag en till fråga....
Anonym om ganska okej:
hur mkt spenderar du på shopping i månaden? och får du allt du pekar på?
jag vet faktiskt inte riktigt hur mkt pengar jag spenderar på kläder i månaden... får mitt studiebidrag som för det mesta går till fika sedan får jag pengar av mamma och pappa om det är något jag ska göra eller om jag hittat något nytt jag vill ha, men jag får absolut inte allt jag pekar på!
h

Kommentarer
Postat av: Björk

Haha du får säkert visst allt du pekar på din bortskämda lilla snorunge! ;) <3 haha



Iaf så var den tröjan/väst/kofta (kalla det vad du vill) den med päls på iaf som du köpte igår, den var väldigt fin (Y) me like alot =D

2010-01-14 @ 14:43:30
Postat av: Anonym

hej du är verkligen jättesöt! jag undrar bara om du har bruna ögon eller om du har linser, om du har linser vart köper du dom ? :)

2010-01-14 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0