sovmorgon

godmorgon...
visst är det underbart att bli väckt och sen inse att man får lov att somna om... jaa det är det verkligen...
kröp ner i min varm säng och somnade om...
sen ringde det och jag va tvunegn att vakna, men då var klockan halv 12 så det var helt okej!
gick upp gjorde frukost och tog med det till min säng och satte på oth..
jag är inte så kär i lucas längre, jag är gaaaalen i nathan... finns det sånna killar någonstans, eller är det verkligen bara i film?
nu ska jag åka och soola med sofia och sedan är det verkligen dags för projekt, det blir en lång dag med hårt arbete......... men kanske är lika bra så man får något "annat" att tänka på!
over n' out
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0