inte vilken bh som helst

dag 2 i schweiz är nu över...
känns som jag varit här i evigheter..
upp i morse träna med boom, träna med conv. mat, videogenomgång, träna med boom, träna med conv. handla mat, lottning, äta mat, nu sova?!
vi fick carbonara till lunch, vilket är en av mina favorit rätter, så det var nice..
sen till middag va det mys med tända ljus och tacos och det va uppskattat efter denna dagen måste jag säga!
under "matshoppingen" fick jag även med mig den coolaste bh:n ni kan tänka er, ni får en bild när jag kommer hem, men den är i enbart palietter och diamanter! ;D ojojoj va snygg den är.
upp tidigt i mån, tävla KORTA!
over n' out
h


Kommentarer
Postat av: Jenny

LYCKA TILL!

Ta dom med storm. Hälsa alla tjejerna från mig. Pyss

2010-02-19 @ 12:32:53
URL: http://ettnollfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0