tillbaka till verkligheten

hemma. :D
ja vad ska jag säga, det känns i hela kroppen att jag vart på träningsläger.
har legat i samma rum som massa sjuklingar också och det känner jag med, för ajaj vad ont jag har i halsen..
mår bajs.

skönt att komma hem till sin egna stora säng..
underbart faktiskt
man liksom stänger sig ute från omvärlden när man åker upp till nittrop, det är liksom en ishall mitt ute i ingenstans, man kan inte ta sig någonstnas och man kan inte göra ngt.. det ända man kan roa sig med är fannybanny som är en lek med marchmellos . HAHA

jaja, hemma och tillbaka till verkligheten, skola i morgon!
h

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin blogg du har.. :) jätte bra! (Y)

2009-09-08 @ 23:01:04
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0