shopaholic

är sjukt förkyld, tycker synd om mig själv.
skulle på kabaré med skolan idag, men nej..
tvingar ist iväg mig själv på träning, det känns lite viktigare just nu, trotts att jag är förkyld som bara den!
har shoppat idag, ett par nya boots från raglady och en tunika från fiorucci, bild på de får ni senare.
sitter hemma hos louise nu, vi diskuerar kläder..
herregud tror vi håller på att bli shopaholics.. haha 
nu ska jag åka och kolla på vårat nya hus, ska bli kul! :) 
sedan träning! :)
later, h 


Kommentarer
Postat av: louise i stugan

erat hus va skiiitnice :) längtar tills jag får komma hem till mitt nya andra hem när det är klart (a) hihi love you my shopaholic friend <3

2009-09-02 @ 18:55:15
URL: http://louiseblomzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0