road trip

dans igår, kul.
det är vad jag kommer underhålla mig med på månadaga nu framöver! :)

efter dansen åkte jag hem till S och duschade och gjorde mig i ordning sedan blev det en liten sväng med Sofia, Katia och Jenny men till slut hamnade vi hemma hos katia där vi låg och snackade ett bra tag.
vi har också kommit fram till att i sommar blir det en road trip för oss 4 och shit va taggade jag blev efter allt prat om det igår, vill ju åka nu.
till london, paris, ska hem till Katia i frankrike (där hon egentligen bor) kanske åka och träna med hennes lag lite och massa roligt, nee ser verkligen fram i mot det!
blev iaf övernattning i Katias lägenhet i göteborg! :)

frukost på subway med S och sedan skolan.
nu mat, träning!
big love

Kommentarer
Postat av: Jennifer

får man fråga vem S är? eller är det någon du vill hålla hemligt.



Du får verkligen inte sluta blogga, det hjälper oss andra, i alla fall mig att ta igenom dagarna.



tack för att du bloggar!! jättekul..



2009-09-01 @ 17:02:39
Postat av: jag

S är sofia gustafsson . ingen hemlig alls



nej jag ska nog fortsätta, kul att du uppskattar bloggen, puss . :)

2009-09-01 @ 17:10:02
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går det med kärleken?:)

2009-09-01 @ 17:49:17
Postat av: Anonym

ditt nyaste plagg?

2009-09-01 @ 17:49:45
Postat av: Anonym

mer bilder snälla hanna =D

2009-09-01 @ 17:57:32
Postat av: s

nej hanna . den andra bilden va finast ! SJUKT FIN !!!! är det du ? va är de för fin jävla tröja och halsduk eller va de e ? (Y)

2009-09-01 @ 18:17:47
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer helbilder:)

2009-09-01 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0