nobody loves no one


dagens outfit
svart tunika med voulanger ner till
skinnjacka
jeans
converese
stor svart halsduk
(den nya, som jag fick av farmor)
här får ni en bild till på halsduken för att den är så fin och är pälsig i kanterna :D me like.

håltimman idag blev det fika med louise och sen mötte vi adam som hängde på och kollade runt lite i affärer och chillade..
trevligt
bild på slappis adam som inte var på sitt jobb utan hängde med oss. besök hans blogg klicka här
vill här också bara tillägga att jag blev "med tvingad" till mc donald av adam, det varinte jag som åt TVÅÅÅÅÅ HAMBURGARE, nejnej.. det var ADAM! jag drack för övrigt en liten milkshake.. lite kalorier behöver man (a)


efter skolan blev det träning i scandinavium och det var sådär...
helen var inte där för jag trot att hennes bebis är på väg snaaaaart, spännande.
trött som fan nu..
GODNATT, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0