make it work

klockan är kvart över 12 jag kom precis hem..
dagen började på bilskolan och vodare till skolan, trotts att jag var ledig satt jag där i några timmar och pluggade sedan kom jennfier och victoria och vi åkte och fikade. :)
sedan gick jag en sväng på kungsis.. hittade en jätte fin jacka och töja och armband och skor och en till tröja och solglasögon och en väska och faaaaan jag har inga pengar, efter som att jag inte jobbar dåva.. men mamma och pappa får lön imån så jag hoppas dom tycker jag är värd ngt efter som att jag är så snäll och faktiskt väldigt ambitiös.. hmm.. njaa.. ganska iaf.. är nästan lite stolt över mig själv.. kanske man inte ska vara sån, sitta här och vara mallig, men jo.. det är okej att vara lite stolt över sig själv.. eller det är mer än okej.. det är nog bra att vara det iblandn (?)
jajajaaaa, efter kungsis åkte jag till dansen och upptäckte då att jag var en timma tidig, blev då mer plugg för min del, TEORIIII! lovely
sedan från dansen till isträning.
där jag även han med en mc donalds med anna och kasha :D
jaaaaa sen var det träning och den gick ganska bra.. extratränade lite is och sådär också innan träningen .. STOLT igen.. haha njaae. måtse extra träna mkt nu, lutar nog åt hoppiligg för min del vilket inte alls är bra.. nej nej inte inte alls.. men det kan bli KANON, men som sagt... ännu mer träning för mig dåå.. ooooh my god, im gonnna fucking die soon.
neehee, nu är det nog dags att hoppa in i duschen och sedan käk..
sen såå MÅSTE jag sova.. herregud, körlektion i mån 7:15... kan det bli bättre. JAPP, det kan de.. men så är inte fallet så..
haregott igelkott. h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0