live your dream

någon bad mig brätta vart mina smycken kom ifrån. så tänkte göra ett inlägg om det. :)

  • ringen är köpt på raglady och kommer från märket kumkum kostar 749:-
  • det silvriga armbandet längst upp kommer från tara på kungsmässan vet dock inte vad märket heter men det kostade iaf 349:- (detta armband finns även i budget variant på indiska, mycket störande efter som att jag såg detta dagarna efter jag köpt mitt och där kostar det ändast 99:-)
  • det svarta läderarmbandet med små runda nitar är från lindex och kostar 99:- om jag inte minns fel
  • sedan har jag en länk som är köpt på kicks faktiskt också för 99:- där jag hängt på 3 stycken diddi berlocker, en blomma, en buddah gubbe och en "platta" där det står live your dream på varje berlock kostar 99:- styck.
  • sedan är det några av de nedre armbanden med hängen/berlocker på ifrån raglady

    på andra armen brukar jag ha en silver klocka och i öronen har jag för det mesta ett par örhängen ifrån kumkum 249:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0