I really want you here

har tränat och är jätte jätte trött, träningen gick ganska bra, men inte jätte. jag har så sjukt ont i mina knän, beror det på att ledproblemet blir värre när det är kallt ute kanske? eller kanske är det ngt nytt problem? ja vem vet, inte jag iaf.. vet bara att det gör ont och är inte kul alls.. nej usch. en till sak som inte är så rolig är att jag sitter här nu och ska gå och lägga mig i min säng.. min stora stora säng, ensam ska jag lägga mig.. jag önskar ju förstås att du var här, ja det gör jag verkligen. hade vart så bra.. på alla sätt, det hade vart bäst, det hade vart mysigt.. ja jag önskar att du var hos mig nu, men nej.. det är såklart inte så det är, eller kommer att bli. nej.. men önska kan man väl få göra? saknar dig redan, sjukt!
GODNATT

I really want you to really want me
But I really don't know if you can do that
I know you want to know what's right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0