I think I like it


finally.. weekend! wonderful
började denna dag på bilskolan..
skolan idag, förberädde bara en massa inför modevisningen vi ska göra.
ska bli ganska roligt faktiskt.. vi ska sminka för en tjej som ska ha en visning på sin provkollektion. :)
efter skolan möte jag upp mamma och hon bjöd på lunch.
det blev en dyrlunch för hennes del, det blev en jacka till mig, jeans till mig och till henne, en sjal till mig och smycken till min syster!
jackan ser ni på bilden här ovanför. Älskar den.. pälsjacka med luva sooooosooonice! :D
n
ej nu är det dags för plugg och lite städning innan jag kan slappna av och njuta av helg.
talk to you later, big love h

I'm so excited, and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it

Kommentarer
Postat av: emily

åhåå nej vad mysig den jackan ser ut!! :D

2009-09-26 @ 14:15:53
URL: http://emlansdag.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa den är helt underbar, älskar den! :)

2009-09-26 @ 14:31:18
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din jacka!? HUR FIN SOM HELST!!!

2009-09-26 @ 21:18:59
Postat av: elin

vart har du hittat jackan? super söt !

2010-10-04 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0