cause every girl here wanna be her


det har varit en lång dag, skolan. gjort klart projekt arbetes grejerna för denna veckan, projektplan och loggbok.
har vart och kollat tapeter till mitt rum med mamma och louise. BESLUTSÅNGEST!
har övningskört. har pluggat. har INTE tränat för att jag har mått dåligt och har sjukligt ont i mina knän. fy
nu, dusch och plugga mera.
godnatt


She is nothing like a girl you've ever seen before, nothing you can compare to your neighborhood hoe
I'm trying find the words to describe this girl without being disrespectful

Kommentarer
Postat av: afffrriii

snygggg hanniii!!!!!

2009-09-30 @ 00:53:34
Postat av: hanna

Du är snygg affriii ♥

2009-09-30 @ 01:08:21
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: ?

är man inte i ishallen och tittar om man bara är skadad?

2009-09-30 @ 06:21:37
Postat av: hanna

jo om man bara är skadad är man det, men jag har mådde dåligt hela dagen och hade feber med så därför inte i ishallen!

2009-09-30 @ 08:27:58
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0