bra träning

kom precis hem och har käkat pannkakor. åh, det var jag värd efter en bra träning! :)
bra träning, ja.. det var de verkligen!
massa program och ååh vad jag älskar det! kommer bli ett sjukt bra år, hoppas jag på! :)

neh, nu blir det dusch och sedan lägga mig tidigt för att vara pigg i skolan i mån.
over and out.

nej frästen.. fick önskemål om mer "helbilder" (?)
bilderna som jag tar när jag tar outfit kort kommer oftast inte huvudet med men det är för att jag tar korten i min spegel på mitt rum som just nu står på golvet (haha)
och sen tycker jag det är kul med lite mystiska bider ;) men okej.. lite mer hel bilder ska jag försöka tänka på att ni vill ha. haha

och eh.. med kärleken går det ingenting.. är singel och lever livet.. mitt liv..
sattsar på mig, skolan och träningen!
tror det går bra.. faktiskt
haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0