where do you go when you're lonely


herregud va dålig uppdatering.
Inte okej.
men jag har haft väldigt fullt upp. igår blev det dubbelpassträning igen. GÖTT! :)
sitter iaf i skolan nu, läser på det som jag ska ha redovisning på senare idag!
ääh, det kommer gå bra.
funderar på om jag ska springa och köpa mig några godisar, eller kanske en cola? :)
eller kanske både och? det är ju trottsallt fredag idag! weei.

det vankas "lagfest" (förfest och utgång) ikväll, men efter en hård, stressig, deppig vecka så vet jag inte om det är något jag kommer att hinna med.
plus att jag har så jävla mycket teori jag MÅSTE plugga!
ne, men jag får se. kanske taggar till och känner att jag kan ta pluggandet imån? (klart jag kommer känna, men är det värt att skjuta upp?)
äääsh, later. h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0