high on life


vill bara med raska steg springa här ifrån, vill lämna den här skiten.. de här problemet.
I wanna be high on life


har mått skit kass idag med, fyfan.
men alltså mådde ändå lite bättre för min bästa vän åkte hem med mig och såg till att jag hade lite kul ett tag, jag kunde äta lite för första gången på 3 dagar idag igen!
så fort hon gick kom den äckliga krypande känslan tillbaks, åhåå.. hatar det!
men börjar inse att jag inte kan göra något..
nej här står jag, hopplös lika så hjälplös.
hur ska jag kunna förlåta dig?... mig?

träningen fick mig också att tänka på lite annat idag.

sen nu när jag kom hem från träningen måste jag bara säga att jag fick en väldigt söt kommentar av anonym.
och svar till anonym, ja det fick mig lite gladare, ett litet leende!
tack för fina och posetiva ord i denna jobbiga daag!

Puss till underbara läsare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du verkar som en söt tjej med grymt snygga kläder! Tänk på att man alltid ska gå sin egen väg, du är grym du verkar som en stark tjej så gå din egen väg! Kram kram

2009-10-07 @ 12:53:44
Postat av: emily

love this song

2009-10-07 @ 13:29:08
URL: http://emlansdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0