things I'll never say

sammanställning på frågorna.

Anonym: beskriv dig med 3 ord

- glad, sprallig, aggresiv haha (a)

L: När du gjorde abort ångra du inte det nu? Själv skulle jag nog också lyssna på mig själv i den situatuionen. Kämpa på du är en sådan underbar människa
- Jag ångrar det jätte mycket ibland. men ändå inte, hade jag inte gjort abort så hade jag inte haft möjligheten att forsätta min utbildning, konståkningen, göra allt det där som jag vill göra. så det blir både ja och nej på den frågan, visst kan det vara tufft och jobbgit men det hade varit jobbigare att behålla i den sittsen!

anna: är ska ni flytta till er nya hus? och kommer man att få se mera bilder av det?

-vi flyttar om ungefär en månad :D klart ni ska få mer bilder på det, snart tapetserar dom rummen och så, då blir det lite roligare! :)

. : har du någon kille på G?
eller ska du fortsätta leva singel livet?

- jag har ingen kille på G nej, så just nu lever jag singellivet och jag behöver mkt tid att sattsa på mig själv nu ett tag, så kanske så det blir här framöver, men inget man rikigt kan styra över? :)

Anonym: vad har du för vinterjacka? bild?

- jag har en brun boomerang jacka och sen har jag min pälsjacka. jag kan fixa bild :D

Anonym: när blev du av med din oskuld?
15

Anonym: delar du och din syster kläder?

- nej det gör vi inte! eller, vissa få grejer har vi köpt tsm.. men inte mkt. jag köper mitt och hon sitt men sen lånar vi av varnadra och matchar i hop med våra egna saker, roligare så när man har mer att välja mellan och perfekt att vi har samma storlek! :)

Anonym: när köpte du din marc vässka och vad kostade den?
- fick den av mamma och det är väl kanske ett halvår sedan? vet inte vad den kostade :)

Julia: vilka egenskaper gillar du bäst hos dig själv? puss
- oj.. haha. det är lättare att komma på egenskaper man inte gillar hos sig själv. men mest gillar jag nog att jag är en väldigt social person! :)

Anonym: vilken kroppsdel gillar du mest?

- hmm.. på killar eller på mig eller va? haha

Anonym: snyggaste killen i åsa? säg en 91a, 90a,89a,88a och en 87a! :D
- haha, hmm. jag säger pass här (a)

Anonym: hur mycke pengar får du mer än studiebidraget?
- alltså det är inte så att mina föräldrar ger mig en summa pengar utöver studiebidraget utan dom ger mig pengar om jag hittat ngt jag vill ha, jag ska fika, eller göra något liksom! :)

Anonym: kan du inte lägga upp en bild på dina föräldrar? hur gammla är dom och vad jobbar dom med?
- nja kanske. vet inte om dom skulle gilla det så mkt.

Anonym: när har du teoriprov och uppkörning? är det bokat:) hihi
- hemligt hemligt, men det börjar närma sig! :D

Anonym: vad skall du göra i sthlm?
- jag ska träffa mina kusiner som bor där och så ska jag mysa med dom och min familj, kanske blir shopping eller ngt annat roligt. vi får se ;)

Anonym: använder du löshår?
- oftast inte, men ibland ja!

Anonym: vart köper du dina jeans?

- det är väldigt olika. men har två favoriter och det är ett par från Gina och ett par från Tara! :)

Anonym: vilka hårprodikter använder du? eller har du bara vanligt normalt shampo?

- alltså jag är dålig på att använda hårprodukter och två av mina närmsta är/utbildar sig till frisörer, det är dåligt av mig. ska bättre mig, men svaret just nu är vanligt shampo och balsam

Anonym: på facebook har du lagt upp 2 bilder på dig och virrzz eller vad han kallas, är ni tillsammans igen:) hoppas allt går bra mellan er iallafall:)!

- Ja det har jag gjort, bilderna är från i sommras när vi träffades lite, vi var inte tillsammans när korten togs.
vi är inte tillsammans nu, men vi ses! :)

Anonym: är du kär i någon?
funkar det bra med skolan nu?
vem är det bästa som hänt dig? och varför?

- jag är inte "kär" nej!
- det funkar jätte bra med skolan just nu, känner mig nästan lite duktig!
- vem den bästa som hänt mig är? jag måste skriva 3 personer. Victor Costerdal, Louise Andersson, Sofia Gustafsson
Victor, för att jag har aldrig vart så kär i någon som i honom, för att vi upplevt väldigt mkt fint och roligt tillsammans, men även jobbiga saker och faktiskt hållt i hop trotts det, för att han var den som fick mig att inse vad som för mig är kärlek och att han var den första personen jag verkligen kände attt jag ÄLSKADE!
Louise, för att hon är den absolut bästa kompisen för mig, vi är så lika och har så kul tillsammans! hon får mig att må sjutk bra, underbara männsika, går inte att leva utan!
Sofia, för att hon är en sån alla behöver i sitt liv, finns där i vått och torrt. ställer alltid upp och är bäst!

Anonym: hur sminkar du dig?
och din klädstil är ju helt underbar!! haha
Så vart kommer insperationen ifrån och vad tänker du på morgonen när du ska mixa ihop allt fint? :)

- vardagssmink är foundation, puder, mascara (ibland inte ens de) lite rouge, läppglans. fest är väl det samma plus ögonskugga! :)
taack va snällt sagt. jag vet inte om jag har något speciellt "tänk" på morgonen.. haha e världens meest morgontrötta männsika.. mixar nog innan och slänger på mig ngt jag trivs i. trivs man i det man har på sig är man fin! :)

nu ska jag packa, sen sova.
Godnatt h <3

Kommentarer
Postat av: fia

älskar dig hanna.

2009-10-16 @ 01:21:37
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför "passar" du för att säga snyggaste killen? kom igen!

2009-10-18 @ 00:08:56
Postat av: Anonym

shoppade du mkt i sthlm?

2009-10-19 @ 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0