thats sooo juicy


någon som fråga efter dagens outfit.. ag har blivit dålig på det. jag vet! :) men min nya mobil tar inte så bra kort och det är jobbigt att släpa fram kamera varje gång ;) (a) haha
ni får en snabbis på vad jag har på mig nu när jag sticker och myser med 'honom'..
svarta lackleggings, svartlång tröja, rosa juicy tröja, prime boots

har idag även köpt tröjan jag snacka om häromdagen. i just looooove den så mkt! :)

två bilder på deen. :)
den är lång jätte rosa och lite väckad där fram vid brösten! :)
me like! :)
nu ska jag iväg en snabbis och sen blir det plugga TEOOOOORI!!!!!!
h

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med victor costerdahl fortfarande? eller är det någon okänd du skulle mysa med ? :)

2009-11-04 @ 22:30:23
Postat av: Anonym

hallå? vågar du inte svara ellä?

2009-11-06 @ 14:38:03
Postat av: hanna

dom som jag vill ska veta vet! det har inte ngn anonym med att göra! :)

2009-11-06 @ 16:05:08
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0