missar allt de där

fredag kväll är här, den kvällen i veckan man vanligtvis brukar längta mest efter?!
men inte denna veckan kanske.
jag ligger i soffan med ett tjockt duntäcke på mig, febern börjar smyga sig på igen..
laget är i nittorp, L är inte här och gör mig sällskap och "han" är ute och festar.
inte det man längtar efter allra mest kanske, ligga hemma nerbäddad och frysa, må dåligt och missa allt de där..
hoppas ni alla mår bra och att ni lagisar tränar på som bara den och att det går super bra. att L har en trevlig fredags kväll trotts att hon inte delar den med mig och att "han" festar och har kul för mig med.

BIG LOVE
h

ps. tycker synd om lilla olivia som idag fick åka till sjukhus från träningen, tänker på dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

<3 jag mår bra :)

2009-11-23 @ 21:32:12
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0