bakom ett skal finns sanningen

du har ett helt fantastiskt skal.. ett skal som skyddar hela dig, dig som person. som skyddar din identitet, den du faktiskt är..
du har en yta som utstrålar självsäkerhet! men det är som sagt bara ett skal, något du drar på när du går ut, på samma sätt som du klär på dig dina kläder..
men bakom det där starka, självsäkra, kaxiga yttre, bakom ditt skal du jämt bär på finns en otroligt osäker männsika, ett svagt innre.
det är där du brister. brister på alla sätt.
skalet börjar sakta men säkert krackelera och din osäkerhet lyser igenom i allt för många sammanhang, snart har du blottat hela dig själv.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Victor costerdal, stämmer så väl

2009-11-21 @ 13:49:19
Postat av: hanna

då känner du nog inte victor costerdal! :)

2009-11-21 @ 17:31:39
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

joo det gör jag, mycket väl faktist.

2009-11-21 @ 23:45:21
Postat av: hanna

antagligen inte lika väl som jag och det är absolut inte honom jag syftar på här.. victor är världens goaste männsika bakom sitt skal som alla killar bär!

2009-11-22 @ 11:06:42
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har inte påstått att victor inte är go. han e hur underbar som helst,helt sjukt att någon kan vara så fin som han är. men alla har sina brister även han.

2009-11-23 @ 16:24:03
Postat av: hanna

men jävla tönt palla vara anonym då? :O

2009-11-23 @ 18:34:05
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0