avgörs i göteborg

jag fick en kommentar om att jag borde börja blogga oftare..
vissa dagar blir det lite mindre bloggning och det beror på att allt är väldigt mkt just nu, håller på att paka inför flytten som sker om en vecka nu, pluggar som en galning inför teoriprovet, tränar took mkt.. så jag lovar jag ska försöka skriva lite oftare.. men det är mkt just nu! :)

men idag är det iaf uppvisning med en massa dommare som ska komma och kolla, jag är faktiskt lite nervös..
det är dessutom bara 2 veckor kvar till tävling. :O herregud.

nu ska jag duscha och göra mig i ordning!
talk too you later
här är en video på mitt nya och mitt gamla lag.. lite vad jag håller på med ni som inte sett det. :)
och som sagt, 2010 avgörs det i gööööteborg.. det är inte långt kvar! :O

h


Kommentarer
Postat av: Olivia

asså, du får inte skriva sånt här på din blogg, man blir som gaaalen! har kommenterat mycket nu, iaf dom senaste tre inläggen ;) de tyder på bra "samtalsämnen"! haha

2009-11-30 @ 20:24:42
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0