äntligen och tillslut

ni kanske undrade vart jag tog vägen, men jag åkte äntligen och tillslut till nittorp. jaa, jag han inte ens skriva att jag skulle dit, packade och begav mig på 10 min efter att helen gav klartecken att jag fick komma.
men mina två dagar där uppe med convivium var iaf två ritkigt bra dagar. jag tycker det gick framåt exremt mkt. alltså sista träningen innan vi åkte hem, allt bara flöt på och klicka och helen bara stog och aplåderade!
ME LIKE IT! nu är man ju nog inte dåligt taggad! ah det ska bli kul!

nu kom jag precis hem från han iaf. åkte dit med lite godis och cola och pussade lite på honom, han har ju trotts allt lite feber efter att ha tagit vaccinet mot svinis!
så kom dit och gosade lite på honom och kollade paradise med honom! men latisen är ledig imån och jag har skola så han va inte sugen på att gå pp tidigt så det blev ingen övernattning för mig där inte, nej tack och hej för mig.
ska hoppa in i duschen nu!
LOVE
h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0