today

godmorgon tänkte jag säga.. men de va lite försent för de med tanke på att klockan snart är 1..
vaknade faktiskt vid 9 och sen dess har jag bara käkat frukost framfr tvn och sedan glass och så har jag pratat med sjukhuset också.. skulle dit idag egentligen men dom hade gett mig tid tlll fel saker så nu blir de ändring.. dom ska ringa senae om en ny tid..
nu ska jag ner och värma mat från gårdagns middag som var hur god som helst.. vet inte ritkigt vad jag ska göra. funderar på att sätta på en film och gotta mig med maten.. =) jaja får se, later, h <3

måste dessutom be om ursäkt för att de har vart lite dåligt med bilduppdateringen här.. ska försöka bli bättre på den fronten. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0