regnregnregn

de regnar för mkt för att ens kunna tänka ut vad man ska ha på sig, de regnar för mkt för att man ska platta håret för att de kommer ändå locka sig så fort man går utanför dörren, de regnar för mkt för att lyckas ta sig till bussen utan att bli pisseblöt, de regnar för mycket för att åka till stan helt enkelt!!!

stannar hemma, har duschat och efter de gjorde jag köttbullar, potatis & brun sås. jag har vart extremt sugen på de i flera dagar.. eller potatismos, men jag kan inte laga de så de fick bli potatis, men jag måste medge att jag är grymt bra på att laga mat alltså!!! =) haha
men nu ska jag ta tag i mig själv och städa mitt rum som är mer en vanligt mycket kaos. och sen får jag la se vad jag hittar på denna regniga fredag!!!!!!!!!! h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0