överskattade mig själv

jag överskattade visst mig själv igår när jag skulle baka bullar.. =) haha dom blev inte alls goda enligt mig, men sofia, felicia, elin och mangan gillade dom iaf.. hoppas mamma med gjoder de, hon är ju experten själv på att baka bullar.. men dock vet jag inte vad hon tyckte för somna innan hon var hemma igår.. somna vid 10.. de va gött...

idag har jag vart i stan och fikat med alex de va trevligt efter som att de var längesen vi sågs.. efter de blev jag fast på kungsmässan och tog en glass med sofia och felicia efter dekom daniel och hämtade oss och körde oss hem.. =)
ikväll är de träning, inte taggd nu, men får tagga till så jag blir de. =) Imån ska jag upp till stan iaf igen med felicia och kanske sofia för vi ska kolla smink till deras student bal för jag ska sminka båda två tills då. =) jaja over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0