för höga förväntningar


igår blev inte så bra som jag hade tänkt mig.. men de va trevligt ett tag iaf.. vi var hemm hos mig till en början.. jag elin och sofia drack lite och gjorde oss i ordning.. sedan gick vi vidare till en av åsas pizzerior och uteservering.. satte oss där tog en pizza och fortsatte vårat drickande.. efter ett tag där gick vi hem till mig igen och fick sälskap av lie killar.. och sen efter de åkte vi iväg och de hände inte så mkt!!!! ganska lugn och inte så lyckad kväll.. men jag säger bara på tisdaag!!!!!!!!! dåjävlar!! :D då blir de party..
idag är de träning och de ska bli kul att träna idag fast de är sista träningen sen börjar jag spinga och sånt för de kommer inte hålla inte träna. nejnej!!!! nu skaut och sola en stund!!! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0