that's not my thing

ligger här idag igen, pigg som bara den trotts att jag har varit helt otroligt trött hela dagen..

jag har varit så otroligt duktig nu ett tag, jag har slutat bita på naglarna och låtit dom bli riktigt långa.. stolt över mina fina långa naglar fick jag vara i ungefär en dag, sedan bröts som av och nu sitter jag här med 3 långa och två korta på varje hand, hur kul är de då? jag ger upp grejen med långa naglar, that's not my thing ? :/

magen kurrar nu med, jag ska gå ner och kolla efter något och äta och sedan tror jag att jag lägger mig lite framför tvn så hoppas jag på att bli trött snart.. väldigt snart.. skola imån.

over 'n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0