Patrik Lernberger

igår va jag på träning med team boomerang, de va riktigt skönt att vara tillbaka på isen faktiskt.. :) blev faktiskt sugen på att börja åka igen.. men vetefan.. skönt med fritid med.. får ta en odentlig funderar på de. :)

efter de så åkte jag hem till sofia och sov där.. vi gick och la oss men kunde inte somna för en typ halv 3.. 

idag gick vi upp runt 10 och åkte tillsammans till burgården för att vi skulle på samma föreläsning där.. de va typ en skit duktig stylist/frisör där, Patrik Lernberger som visade massa frisyrer och såå..
aah, de va skit fräckt iaf. :)
 
Bild: Make up & hår av Patrik Lernbeger

nu sitter jag i mitt andra hem med louise och paula.. :) vi skulle på fest i hovås först och sen skulle vi åkt in till stan och träffa edh och hästen och åka på fest med dom.. de va as längesen man såg dom och saknar dom faktiskt.
men de gjorde vi inte.. för vi orkade inte så vi bestämmde oss att köpa lite godis och mysa och såå..
men lite godis blev de inte direkt om man säger så.. köpte godis för 90 kronor typ..
hahaha.. aah gött ärä...

nu ska jag vara social igen. :)
over 'n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0