modell?

somnade inte för en klockan 3 igår.. igen..
är helt jävla död idag, men ändå orkade jag upp och kom iväg till skolan i tid. :)
jävligt bra av mig!!!! :D
men när jag väl är här undrar jag va fan jag gör här?
vi ska sminka 3 karratkärer och man ska då ha med sig en modell till skolan..
har man inte de har man ingenting att göra och hur lätt är de at hitta någon som kan vara ens modell när alla andra har sin egen skola att gå till?
är de någon som känner sig sugen så hojta till ?  :D
så de ända min lärare sa att jag kunde göra idag var att fundera på vad jag ska göra nästa vecka, då vi också ska sminka karraktärer :S
så här sitter jag nu och funderar, å funderar, å funderar och de ska jag göra till klockan 4.
weeii

over 'n' out

Kommentarer
Postat av: :)

är du tillbaks på blogg.se nu igen hannis :)

2009-03-19 @ 13:15:24
URL: http://ljannaolsson.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: jajamen, jag är tillbaka

2009-03-27 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0