just love it

ibland älskar jag söndagar för att dom är så slappa..
vakna vid halv 3 idag, såg att louise skickat sms vid 9 och fråga om jag skulle med till stan, de hade jag velat men de var skönt att sova ut med. (A)
väcktes av syrran som poppa popcron och åt de till frukost... la mig framför tvn..
vid 5 kom mamma hem med thaimat.. jag älskar thai mat
efter thaimateen och lite till tittande på tv begav jag mig till louise... dega en stund men kom på att vi va i behov av solning..
vi åkte med hennes mamma och gav hästarna mat och tog in dom, sen vidare till solariet. gott =)

efter de köpte vi med oss godis och cola hem och la oss och kolla på beck.. ungerfär så alla mina söndagar ser ut
and i just love it!!!

men så kommer man till söndags kvällarna, vilket för mig innebär min stora ångest kväll..
vet inte varför men just söndagar är jobbiga... :/

btw, imån tänker jag börja mitt nyttiga liv och denna gången ska jag klara de.. jag vet att jag sagt så förut, jag vet, jag vet...
men nu ska jag klara de.. :D
(får väl se hur de går med de)
ska försöka sovaa nu,
PUSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0