inte okej

har precis kommit hem från louise och duschat..
igår blev en dag på stan.. kollade runt och fikade..
sålde mina 96 jeans till paula, happy me, happy paula..
hittade dock ingeting fint så blev lite ledsen efter som att jagverkligen var i stort behov av ngn ny snygg tröja. :D
efter stan åkte vi till ishallen, kollade och hälsade på mitt gamal lag. gud va jag saknar dom tjejerna..
sedan körde pappa ner oss till solariet, gott gottt. =)

som sagt sitter jag nu här ny duschad och ska snart fix i ordning mig för att åka upp till skolan sen stan..
DE SNÖADE IGÅR, DE ÄR INTE OKEJ ?
de ska vara vååååååååååår nu... :O
träning med boomerang ikväll. =) kul
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0