ice-skating

hejåhå, kom precis hem från träning med boomerang i scandinavium.. =)
kul var de faktiskt.. har lärt mig de flesta stege nu och jag vill bara att dom ska ha vart på vm och börjar träna på nytt så man får åka lite i. hade vart så kul och jag lääängtar. :D
där lät de som jag hde bestämmt mig att börja, vilket jag inte har (men de lutar åt de hållet)
konståkning betyder nog mer för mig än vad jag själv anade.

idag har vart en hel slapp dag, vaknade hemma hos louise, gick hem och duschade å gjorde mig i ordning, vidre till stan men fann inget fint.
jag har inga kläder men hittar heller inga nya jag vill ha, värdelöst!

idag blir de läggdags tidigt, jag ä faktiskt riktigt trött.
nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0