på besök


så var jag där igen...
klockan börjar bli mycket och jag ligger i sängen och kan inte sova,.

du är återigen på besök i mina tankar, lika ovälkommen som alla andra gånger!
du har igen smitit in, antagligen bakvägen för jag hade inte öppnat om jag såg att de var du..
jag vill inte ha dig här.. du är mest ivägen och ställer bara till med problem.
blandar i hop mina tankar med känslor och allt blir en ända stor röra..
kan du inte bara lämna mig ifred, låt mig få lite tid för mig själv..
kan du inte sluta leka med mig, sluta spela ditt jävla spel.
kan du inte vara snäll att knacka på nästa gång du tänker komma på besök? 
kan du inte vara snäll att ge mig en chans att välja om jag vill ha dig här eller ej, låta mig välja om jag vill släppa in dig i minar tankar !!!

jag ska sova nu, har du lust att gå eller vill du hålla om mig sådär som bara du kan?
släpp mig helt eller håll mig hådare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0