the notebook

outfit
mitt nya linne
slitna ljusa jeans shorts
converse
min nya väska weii =)


såg the notebook igår, alla har snackat om hur bra den filmen är.. och ja, jag är lite efterbliven som inte sett den för än nu.. men fyfan va bra den va, lipa sönder typ!!!!
kunde inte somna igår, trotts att jag hade någon breivd mig.
sofia snarka och jag kunde inte sluta tänka på all möjlig skit..
så imorse vakna vi vid 1, eller sofia vakna då och väckte mig.. vi gjorde oss i ordning och åkte in till kungsbacka, jag hann inte kolla så mycket för stog mest och snackade med alla möjliga jag träffa där inne som man saknat!!! så blev inget nytt till gaderoben idag...

nu ska jag strax äta kräftor med mamma och pappa, mysigt
sedan kommer sofia hit, antagligen blir de utgång ikväll med lite tjejer, men vi får se.
seeeeee you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0