shopping

det blev en låång dag igår..
var i varberg med mamma mormor moster och syster.. fikade och shoppade på stan. :)
jag köpte en jättesöt kofta.
sedan fick vi för oss att ta en sväng förbi ullared.. så det gjorde vi.. där inhandlades tuggumin, toffsar och spännen =)
åkte hem till åsa där felix, oscar och christoffer var på besök. mötte dom och vi väntade på att louise skulle jobba klart, sedan ehm till louise och sjöng lite singstar, sen var det bara att göra sig i ordning för att följa med dom hem till falkenberg för att festa lite..
så hem till oscar åkte vi..

startade dagen med fukost på mc donalds sedan bar det av till kungsbacka för mera shopping..
har vart på kungsmässan heeeela dagen... gått runt där och sett allmänt ofräscha ut, men men..
köpte mig bara två par trosor, sedan fikade vi i 2 timmar.
nu är jag hemma och är helt slut.. ska duscha och göra mig i ordning, sedan får vi se vart kvällen bär av.
kommer bilder och sånt sen när jag är i mitt andra hem (hos louise)
later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0