keep up the good work

jättemysig kväll igår med sofia & elin.
att ni tjejer kan få mig att må så bra är jag otroligt glad för, för utan er så hade jag just nu varit på botten!!! =)
tacos, massa grymma filmer, chips, godis, tjejsnacka och musik!!!! de va precis vad som behövdes efter en hård helg ;)
    



att ni orkar lägga tid och energi till att störa er på mig är ju faktiskt bara någonting negativt för er..
de är ju bara ett tecken på att ni faktiskt bryr er om mig..
ett tecken på att du är otroligt osäker och svag, ditt ända sätt att känna dig lite bättre är att trycka ner mig!
men jag hoppas att du mår bättre av att lägga din tid på mig, att säga dumma saker om mig och bete sig på de sätt du gör, jag hoppas verkligen att du mår bättre av de, för annars är de ju enbart slöseri med tid?
för jag tänker inte lägga ner ända sekund att slösa på någon utav er.. inte en chans!!!
ni är så ovesäntliga i mitt liv så de finns inte.
keep up the good work girl
 

Kommentarer
Postat av: .

keep up the work!

2009-07-20 @ 22:15:09
Postat av: jenni

Din bajsunge. du är så snygg! :D

kämpa bruden. jag vet att du kan! <3



kolla min blogg :$

http://makingmemories.devote.se/

2009-07-22 @ 02:00:13
URL: http://makingmemories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0