in löve


sofia kom till mig halv 7 i morse och gick och la sig brevid mig, mysigt.. behöver inte pojkvän, har ju henne!!! :) <3
vid 12 tiden gick vi upp och gjorde varma mackor och sen drog vi in till stan.
köpt ett skit fint linne, de som jag har på mig på bilden xD ser inte så mkt kanske
en väska (im in lööööve)
och en bikini =)
de va en väldigt trevlig dag på stan, i kunsbacka kom calle och daniel och hämta oss..
vi åkte hem till mig och grilla och chilla, de rimma xD gott vare iaf
sen drog vi till felicia och satt och tjöta och drack vin, sofia blev full så jag och calle körde hem henne och daniel till daniel, fyllo <33333

konstig känsla de där, jävligt konstig... men jag tror jag gilla de för ett tag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0