berg och dalbarna

har vart lite upp och ner med allt just nu, därför dåliguppdatering..
men nu är allt till rättta igen! :)
igår var jag hemma hos min moster, vi käkade pizza, mass godis och chips och bakade maränger som enligt mig blev dom bästa jag någonsin ätit och enligt min moster totalt misslyckade!!!!
mysig kväll och min moster är helt klart bäst!!!

idag har vart en lugn dag, jag och pappa har vart på ikea och kollat lite saker till mig som jag vill ha till mitt rum när vi flyttar..
snart kommer louise hem från sån trip till lager 157 och då skall jag till henne och bara mysa..
ska fösöka tvinga med henne in till stan i morgon för att kolla lite grejer jag ska önska mig...
för det är bara 9 dagar kvar tills jag fyller ååååår :D
och 5 dagar tills träningen börjar igen, åh gud vad jag längtar!!!

dålig bilduppdatering... sorry för det
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0